Perşembe, Mayıs 26, 2011

KALPTEN GELEN DUA

KALPTEN GELEN DUA




Allah’ım Senin adını zikrettiğimde seni yüreğimde hissetmeyi , Seni her şeyden ve herkesten çok sevmeyi, gönülden teslim olup, hakkıyla korkmayı diliyorum Senden.
Allah’ım Senin emirlerine harfiyen uymayı, farz olan ibadetlerin hepsini yerine getirebilmeyi, namazda seninle güçlü bir bağ kurup, azametini kalbimde hissedebilmeyi, istiyorum Senden.
Huzurunda sadece Seni zikredeyim. sadece Seni anayım  sadece Seni düşüneyim. Seni yüceltebilmeyi öğret bana, nasıl seveceğimi bildir bana.
İşte buradayım huzurundayım, acizim ve günahkarım. Gaflet uykusundan uyandır bizleri.
Doğruyu yanlışı görmeyi “ Rabbin için sabret” emrine uymayı, iyiliği emredip, kötülüklerden sakınmayı, bu ayeti yerine getirerek kurtuluşa erenlerden olmayı nasip et bizlere.
Ey yücelerin yücesi Allah’ım seni  tesbih ve tasdik ederim. Bütün noksan sıfatlardan tenzih ederim. Sen bağışlayansın merhamet edensin. Senden bugünün ve gelecek günlerin hayrını istiyorum, bu günün ve yarının şerrinde sana sığınıyorum.
Nefsimin ayağımı kaydırmasına, şeytanın beni kötüye sevk etmesine izin verme Yarabbim .Habibim dediğim o güzel insanın ahlakıyla ahlaklandır beni. O’nun gibi hayırlı bir kul, mümin ve Allah aşığı olmayı diliyorum senden.
Dini ancak sana halis kılarak iman eden, yürekten tövbe edip, ıslah eden, sana sımsıkı sarılan müminlerden eyle bizleri.

Eyyüb’ün ün sabrını, İbrahim’in tevekkülünü, Süleyman’ın ilmini, İsa’nın aşkını, Meryem’in iffetini, Hatice’nin edebini, Yüce peygamberimizin ahlakını ihsan et bizlere. Sana layık, Seni çok seven kullardan, kamil iman sahibi müminlerden olmayı nasip et yüce Allahım Amin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder