Cumartesi, Ağustos 27, 2011

kadriye çiçek

sa.kıyamet kopmuştur. insanlar günahlarını bir çuval içinde sırtlarına yükleyerek teker teker mahşer yerine gelmektedirler. bir bektaşı hocası bunca hesap sırtımızda gitmez onca müridin hesabı var der. bari bir at arabası tutayımda ona yükleyip götüreyim der ve atarabasına yükünü yükler. yolda giderken bakar ki bir adam sırtında hesap çuvalıyla zar zor gitmekte. bektaşı adama yükün agır galiba istersen arabaya alabilirim der. adam bektaşiye sen yoluna devam et arkamızdan şimdi 'akp' nin tırları gelir ben çuvalı oraya yüklerim....

...mutluluk formülü...
büyük bir kilisede ayinden sonra çıkışta biri sag tarafta digeri sol tarafta iki dilenci vardır. birinin boynunda haç digerinin boynunda israelle yıldızı takılıdır. kiliseden çıkan hiristiyanlar yahudi dilenciyi görünce hemen sag taraftaki hiristiyana para verirler öyleki tüm hiristiyanlar yahudiye inat olsun diye hiristiyan dilenciye parayı fazlaca verirler. hiristiyan dilenci cukkayı doldurmuştur. kiliseden çıkan bir hiristiyan papaz yahudi dilenciye yaklaşarak heyy yahudi dilenci. burda hiristiyan dilenirken sana para veren olmaz hadi başka kapıya der. yahudi dilenci boynunda haç takılı olan dilenci arkadaşına derki heyy benjamin bu papazın yahudilerin nasıl ticaret yaptıklarından haberi yokmu ki....
bu arada ' Türkiyede ki Sabetaycılar bir araştırmaya göre İsmail cem, hülya avşar, kemal derviş, cem boyner, Gülben ergen, tansu çiller ve daha sayamadığımız ünlüler ve işadamları geliyor.kaynak: (son sayfa haber)

..dedesi ile ebesinin mutluluguna hayran olan torunlar bir gün dedelerine sorarlar :birisi dedecigim ben otuzbeş yaşındayım sizin hiç kavga ettiginizi görmedim..bizler okuduk medeni insanlarız ama sizin kadar mutlu olamadık her gün hır gür vs..

dede bakın evlatlarım der: ben ebenizi başka köyden aldım yokluk çoktu bir atım vardı köylerine gidip nikahı kıydık. ve ata gelini bindirdim köyümüze dogru yol alıyorduk. atım 1.kez tökezledi bu bir dedim. az sonra birdaha tökezledi bu iki dedim üçünçü tökezlediginde attan gelini indirdim ve silahı çekip atı vurdum. ebeniz genç gelin bana kızdı bagırıp çagırdı eşyalarımız var bunları kim taşıyacak nasıl adamsın felan dedi.. ebenizin sözü bitince dedim ki' BU BİRRR ...ve ondan sonra ebeniz bana iki diye saymama fırsat vermedi.... saygılarrrr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder