Pazartesi, Ağustos 08, 2011

Kadın Ve erkek Cınsel Organı ..

Gecenlerde arastırmaya cıktım ve bır kayaın uzerınde Kadın Ve erkegın Cınsel organı kabartmalı bır sekılde cızılmıs Kadının organı altta erkegınkı yukarıda sola dogru yatık Bır sekıldeydı Isaret gıbı geldı bana sola dogru gıttım 10 mt. ılerısınde baska bır kayada Tabırı caızse Geneleve benzer Bır resım cızılımıs 5-6 tabe cıplak kadın resmı var hala bunun ustunde calısıyorum dusuncelerm eskı bır hayat kadının mezarı olabılır dıye ama sızdende yorum beklıyorum tşkrler
 
cinsel organlar yunan işi demek...aynı kayada olmaları son demek..cıplak kadınların manası masumıyet ve ölum..bu kadınların bırı farklıdır bı bkusuru ıllakı var aynı keza cinsel organlardada öle..guzel zengın bı mezar bence....resim gerekli...
dikkat edersenız yunan bizans roma bunrarın baılarında erotık hatta daha ılerı derım ama rütük siteyı kapama cezası vermesın dıye demıcemvelhasılı kelam resimle arkadaşım

4 yorum:

  1. kayada kadın amı var biri büyük diyeri ufak analı kızlı yani birde delik var bunun anlamı ne

    YanıtlaSil
  2. ohaa amk ohaaaa

    YanıtlaSil
  3. merhaba iyi calışmalar şimdiden teşekkürler bennim sormak istediyim kayanın bir bütünü yunus balıgı yaklaşık 2cm uzunlugunda sol arka tarafında 50x 50 bir yan kesmeli üçgen var ve yan tarafında bir varil büyüklüğünde yine bir kaya var bunun üzerinde 20 cm çapında bir oyma yine soluna doğru bir akıntı verilmiş ben oyma diye bakıyorum fakar arkadaşlar sunak derler ve soluna kıvrılıp yatan aynı zamanda bir koyun taşın bir bütünü yani söyle söyleyeyim koyun dediğim taşın üzerinde sunak tabir ettiğimiz yaklaşık 50 metre aşagıda büyük bir dere var sizlerden yardım almak istiyorum bize yardımcı olusanız çok memnun oluruz makinamız yok sadece bakır cubuk yardımı alıyoruz fakat bu bize çok yeterli olmuyor saygılar. sunuyorum.

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlar bir sorum olacak sizlere 150 cm civarinda karşılıklı iki adet Dikili taş var birinde kadın organı diğerinde erkek organı arasındaki mesafe 90m yakınında akar su dere var değerli yorumlarınızı bekliyorum..

    YanıtlaSil