Salı, Şubat 22, 2011

gerçekmi sahtemi?

ben bir rüya gördüm..rüyamda arkadaşımı bir türbede dua ederken görüyorum.eşimle yanlarına gidiyoruz.burada türbemi vardı diye soruyoruz...(bu arada orada türbe yok)onlarda güleryüzle bizi selamlıyorlar ve bize altın yüzükler veriyorlar.biri bana diğeri eşime.sonra uzağa bakıyorum.orada tepede başka bir türbe var...(gerçek hayatta var)eşime iki türbe arası mesafeyi hesaplattırıyorum..5 ila altı parsel arası diyor..neyse sonra uyanyorum.eşime rüyamı anlatıyorum..gerçekte var olan tepedeki türbeye gidiyor.orada meczup bir adam var..yani akıllı gibide..tam anlayamadım.eşim onunla arada sırada görüşür yardımcı olurdu..ona rüyamı anlatıyor.oda gömü bulduğunu ama emanet olduğunu ve bizim hakkımız olduğunu söylemiş..ama emin olamadı..beni rüyaya yatırdılar.2 rekat namaz kıldım yattım.rüyamda boş bir ev gördüm.odaları tertemiz bembeyaz, ferah aydınlıktı..en sondaki küçük odaya gittim.beni asıl ilgilendiren o odaymış..diğerlerinden daha küçük ama pırıl pırıl...uyandım.ama anlam veremedim..hemen tekrar yattım..yine aynı evi gördüm.aynı temizlikte ama bu sefer başka insanlar konuşuyorlardı..yine benim odama gittim.birisi telle konuşuyor...uyanıp rüyamı eşime anlattım.o da adama anlatmış.tamam bu gömü sizin hakkınız dedi..sevindik haliyle...
bize tarih verdi, o tarih geçti, yine verdi geçiyor...2,5 milyar para istiyor...altınları bozdurmak için..
yaklaşık 2,5 trilyon paradan bahsediyor.eşimi gömüyü çıkardığı yere götürmüş..çok büyük kazılmış bir oda gibi yerr.ama eşim korkup girmemiş...bende girmesini istemem zaten...
arada adam bizden para istiyor..bazen korkuyorum ondan...değişik haller..varmı başına böyle şeyler gelen yada duyan?inanalım mı? bekleyelimmi..parayı verelimmi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder