Salı, Şubat 22, 2011

Tarot Şeytan Büyüsü

Malzemeler
1- Düz sunak yüzeyi
2- Kırmızı mum
3- Siyah mum
4- Şeytan kartı
5- …….. ………..
Kırmızı mumu sunağın batısına siyah mumu güneyine yerleştirin ve onları yakın şeytan kartını kuzeye ve ………. ……….de doğusuna yerleştirin ……… iki yudum alın ve şu sözleri söyleyin
Işığın gücünü hep benimle olması için çağırıyorum kötülük gücü etrafımı sardığında bu iyilik gücü beni güçlendirsin.
İki elinizi avuç içi yukarı doğru olacak şekilde öne doğru uzatın bir elinizde kendinizin minyatür olduğunu fakat tüm negatif şeyleri temsil ettiğinizi düşünün ve nefret haset ve korku hisleriyle yaşayın öbür avuç içinizde ise kendinizin yine minyatür olduğunuzu fakat hep pozitif şeyler saçtığınızı hissedin ellerinizi göğsünüze kadar yavaş yavaş birbirine yaklaştırın elleriniz birbirine dokunduğunda iyilik ve kötülüğü bir birine birleştirin bu tablo sizin şu andaki iç dünyanızın görüntüsüdür. Daha önce onlar içinizdeki iki ayrı yöndü şimdi kişiselliğinizin çeşitli özellikleri arasında bir birleşim olduğunu düşünerek bir yudum şarap daha için siz şu anda kişisel bütünlemeye doğru derin seviyede bir adım attınız.
Şimdi 3 sene sonra bir yolda durduğunuzu hayal edin ve şimdiki anı düşünüyor bulunuyorsunuz. Bu büyü tamamlandıktan sonra hayatınızda olmasını istediğiniz şeyleri hayal edin bu olaylar gerçekleşmek üzere biraz teşvik edilmeyi bekliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder