Çarşamba, Şubat 09, 2011

GÜZEL DUALAR

DUA-CİN--BÜYÜ-TILSIM-SİHİR-NAZAR-MUSKA-YILDIZNAME-HALÜSÜNASYON-DUA NEDİR-TILSIM NEDİR-TILSIM ÇEŞİTLERİ-BÜYÜ NEDİR-BÜYÜ ÇEŞİTLERİ-SİHİR NEDİR-SİHİR ÇEŞİTLERİ-BATIL İNANIŞLAR-CİN MUSALLATI NEDİR-DİNİMİZ İSLAM-ŞİFALI BİTKİLER-SAĞLIKLI YAŞAM-ASTROLOJİ-GİZEMLİ İLİMLER-İSLAMDA BÜYÜ-DEFİNE-DEFİNECİLİK-DEFİNEDE BÜYÜ VE TILSIM-CİNLER VE GİZEMLER HAKKINDA BİLGİLENDİRME SİTESİ...



Duanın ne kadar önemli olduğunu,bilhassa farz namazlarından sonra yapılan duanın makbuliyetini biliyoruz.
Dua adabına göre sıraladım,önce istiğfar,sonra salavat, dua ve tekrar salavat…
 dosya olarak yüklemek isteyen olursa “yükle” bölümüne de yerleştirdim…
ziyaretleriniz ve notlarınız için de teşekkür etmek istiyorum… sitenin “faydalı” olduğunu bilmek güzel…
 hastalık çok zor, insan yaşamadan anlamıyor. tüm hastalar için dua etmeyi ihmal etmeyin lütfen…
bu arada,yeni keşfettiğim programla artık daha kaliteli klipler hazırlayabiliyorum çok şükür.
  faydalı ve etkileyici yazılar buldukça sizlerle de paylaşacağım inşallah…
Allah a emanet olun… SaLiHa (SaSa)
<<<<<<<<<<<<<<<<<<< >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Estağfirullah min külli ma kerihallah, Estağfirullah elazim ellezi la ilahe illa hüvel hayyel kayyume ve etubü ileyh Razı olmadığın şeylerden yaptıklarımı affet ve yapmadıklarımı yapmaktan koru. Kendisinden başka ilah bulunmayan hay, kayyum ve azim olan Allah’a istiğfar eder ve günahlarıma pişman olup O’na sığınırım.
>>>SALAVAT<<<
<<< Nasuh tövbesi >>>
Allahümme ente rabbî lâ ilâhe illâ ente halâktenî ve ene abdüke ve ene alâ ahdike ve va’dike mesteta’tü eûzü bike min şerri mâ sana’tü ebûü leke bi ni’metike aleyye ve ebûü bizenbî fağfir lî feinnehû lâ yağfirüzzünûbe illâ ente. Allahım sen benim Rabbimsin. Senden başka ilâh yoktur. Sen beni yarattın. Ben de senin kulunum. Gücüm yettiği kadar senin va’din ve ahdin üzerineyim. Yaptıklarımın şerrinden sana sığınırım. Senin bana verdiğin ni’metini îtiraf ederim. Günahımı da îtiraf ederim. Beni mağfiret et. Çünkü günahları ancak sen bağışlarsın.
Bismillahirrahmanirrahim. Bismillahillezi, la-yedurru maasmihi şeyün fil ardı vela fissema ve hüvessemiulalim (3 kere Sabah-Akşam)
Allahümme innî es’elüke-ssıhhate vel-âfiyete vel-emânete ve hüsnel-hulkı verrıdâe bilkaderi birahmetike yâ Erhamerrâhimîn.” Ya Rabbi! Senden, sıhhat ve afiyet ve emanete hıyanet etmemek ve güzel ahlâk ve kaderden razı olmak istiyorum. Ey merhamet sahiplerinin en merhametlisi! Merhametin hakkı için, bunları bana ver!
>>> Kurandan <<<
- Ey Rabbimiz bize dünya ve ahirette iyilik ver, bizi Cehennem azabından koru!
- Ey Rabbimiz, bize çok sabır ver, Müslüman olarak canımızı al!
- Ey Rabbim, bana hikmet ver ve beni salihler arasına kat!
- Ey Rabbim, beni ve neslimi namazı devamlı kılanlardan eyle;
duamı kabul et, kıyamette hesab olunacağı gün beni, ana-babamı ve müminleri bağışla!
>>> Hadislerden <<<
- Ya Rabbi, sana ve Resulüne itaat etmemizi ve bildirdiklerinle amel etmemizi nasip eyle!
- Ya Rabbi, faydasız ilimden, makbul olmayan ibadetten ve kabul edilmeyen duadan, acizlikten, tembellikten, korkaklıktan, cimrilikten ve her çeşit hastalıktan, gece ve gündüz gelecek kötülüklerden, sıkıntılardan
kötü arkadaştan ve kötü komşudan sana sığınırım!
- Bildiğimiz-bilmediğimiz bütün iyilikleri ver, bildiğimiz-bilmediğimiz bütün kötülüklerden muhafaza et,
her işimizin sonunu güzel eyle, dünya sıkıntılarından ve ahiret azabından bizi koru!
- Bizi dostlarına dost, düşmanlarına düşman olanlardan ve sabreden ve şükredenlerden eyle!
- İşinde sebat eden, nimetine şükreden, ibadetini güzel yapan, doğru konuşanlardan eyle!
Sıhhat, afiyet ve güzel ahlâk ver! Kaza ve kaderine rıza gösterenlerden eyle!
- Kulağıma, gözüme sıhhat ver!
Küfürden, fakirlik ve kabir azabından, zulmetmekten ve zulme uğramaktan sana sığınırım.
- Kusurlarımızı ört, korkulardan emin kıl ve borçlarımızı ödememizi nasip eyle!
- Ölünceye kadar ibadet etmemizi, ömrümüzün hayırlı amellerle sona ermesini nasıp et ve Cennetini ihsan eyle!
- Ya Rabbi, bize dünya ve ahirette güzellik ver ve Cehennem azabından bizi koru!
Yâ Rabbî! Kıldığım namazı kabûl eyle! Âhir ve âkıbetimi hayr eyle. Son nefesimde Kelime-i tevhîd söylememi nasîb eyle. Ölmüşlerimi afv ve magfiret eyle. Allahümmagfir verham ente hayrürrâhimîn. Teveffenî müslimen ve elhıknî bissâlihîn. Allahümmagfir-lî ve li-vâlideyye ve lilmü’minîne vel mü’minât yevme yekûmül hisâb. Yâ Rabbî! Beni şeytân şerrinden ve düşman şerrinden ve nefs-i emmârem şerrinden muhâfaza eyle! Evimize iyilikler, helâl ve hayırlı rızklar ihsân eyle! Ehl-i islâma selâmet ihsân eyle! Kâfirlerle cihâd etmekte olan Müslümanlara imdâd-i ilâhiyyen ile imdâd eyle! Allahümme inneke afüvvün kerîmün tuhibbül’afve fa’fü annî. Yâ Rabbî! Hastalarımıza şifâ, dertli olanlarımıza devâ ihsân eyle! Allâhümme innî es’elükessıhhate vel-âfiyete vel-emânete ve            hüs-nelhulkı verrıdâe bilkaderi bi-rahmetike yâ erhamerrâhimîn. Bana, Anama, babama ve evlâdlarıma ve akrâba ve ahbâbıma ve bütün din kardeşlerime hayırlı ömürler ve hüsn-i hulk, akl-ı selîm ve sıhhat ve âfiyet, rüşdü hidâyet ve istikâmet ihsân eyle yâ Rabbî!
———————————–
“Yâ Rabbî!.. Günahlarımızı rahmetinle af ve mağfiret eyle! Ölülerimizi de mağfiret eyle, yaşayanlarımıza hayırlar ihsan et!
 Riyadan, nifaktan, şikaktan, her türlü hastalıktan, kazadan, belâdan, tembellikten, âcizlikten, zelil olmaktan, zulüm etmekten ve zulüm görmekten, cimrilikten, müsriflikten, azdıran zenginlikten ve doğru yoldan ayrılmaya sebep olan fakirlikten, şeytan ve nefsin şerrinden, düşmanın galebesinden, kötü huydan, bidat işlemekten, dalalete düşmekten, halis olmayan amelden, her çeşit günahtan, küfre girmekten, ölürken gelecek fitnelerden, kabir azabından, dinimize ve dünyamıza zarar verecek işlerden sana sığındık, bunlardan bizleri koru Yâ Rabbî!..
 Yâ Rabbî!.. Bize sarsılmaz bir iman, güzel bir ahlâk, şükredici bir kalb, sabredici beden, zikredici dil, kaza ve kaderine rıza gösteren hayırlı ömür, salih evlât, dünya ve ahirette güzellik ihsan et! Ana ve babamızı da mağfiret eyle!
Yâ Rabbî!.. Kendi sevgini, sevdiklerinin sevgisini, bütün enbiyânın, Ehl-i beytin, Eshâb-ı kirâmın ve bütün evliyâ-i kirâmın sevgisini ve sevgine kavuşturacak amel ve işleri nasip eyle!
Yâ Rabbî!.. Dinine severek hizmet etmeyi, kul borçlarını ödemeyi ve şehit olarak ölmeyi nasip eyle!
Bize hakkı hak, bâtılı bâtıl olarak göster!
 Yâ Rabbî!.. Bu vatanı bizlere bırakan ecdadımızın ruhunu şad eyle! Memleketimize hizmetleri geçmiş ve Allah için harp etmiş dedelerimize rahmet eyle! Yurdumuzu her çeşit düşmandan koru! Çünkü sen her şeye kâdirsin!.. Dualarımızı kabul eyle!” (Âmin!)
————————————————-
<<< Veda haccındaki dua >>>
 ”Allahü teâlâdan başka ilâh yoktur. O birdir. Eşi ortağı yoktur. Mülk, O’na âittir. Hamd, O’na mahsustur…
 Ey Allahım! Kabir azâbından, kalbin vesvesesinden, işlerin dağınıklığından sana sığınırım!
 Ey Allahım! Rüzgârların getirdiği âfetin şerrinden sana sığınırım! Ey Allahım, gözümde bir nûr, kulağımda bir nûr, kalbimde bir nûr yarat! Ey Allahım, göğsüme genişlik ver, işimi kolaylaştır!
 Ey Allahım! Kalbe vesvese veren şeytandan, işlerin karışıklığından, kabir fitnesinin şerrinden, gecenin getirdiği şeylerin şerrinden, gündüzün getirdiği şeylerin şerrinden, korkunç rüzgârların getirdiği âfetlerin şerrinden, zamanın nöbet nöbet gelen mihnet ve belâlarının şerrinden sana sığınırım!
 Ey Allahım, sağlığın hastalığa çevrilmesinden, birden bire gelip çatacak azâbından ve bütün gazâbından sana sığınırım!
 Ey Allahım! Beni hidâyetine ulaştır. Geçmişimi, geleceğimi bağışla! Ey başvurulacakların en hayırlısı! Kendisinden istenilenlerin en keremlisi, en çok vereni!
 Ey Allahım! Sen, sözümü işitiyor, yerimi görüyor, gizli, açık neyim var ise biliyorsun. İşlerimden hiç biri sana gizli değildir. Ben çâresizim, yoksulum. Senden yardım ve eman diliyorum.
 Korkuyorum. Kusurlarımı îtirâf ediyorum. Bir çâresiz, senden nasıl isterse, ben de öyle istiyorum. Zelîl bir günahkar, sana nasıl yalvarırsa, ben de öyle yalvarıyorum.
 Yüce huzûrunda boynunu bükmüş, senin için gözlerinden yaşlar boşanan, senin uğrunda bütün varlığını zelîl eden, senin için burnunu topraklara sürten bir kulun sana nasıl duâ ederse, ben de öyle duâ ediyorum!
 Ey Rabbim! Duâmı kabûl buyurmaktan beni mahrûm eyleme. Bana Raûf ve Rahîm ol! Ey istenilenlerin en hayırlısı ve verenlerin en keremlisi!..
 Ben, sana her an muhtâcım. Senin ise, bana hiç ihtiyâcın yok. Sen, ancak yaratanım olarak beni bağışlar, affedersin.
Ey duâcıların duâlarını kabûl eden! Ey ümit bağlananların en üstünü! İslâmiyet ve Muhammed (aleyhisselâm) üzerindeki himâyen hürmetine sana yöneliyorum. Benim bütün suçlarımı bağışla! Beni şu durduğum yerden bütün hâcetlerimi yerine getirmiş, dileklerimi ihsân buyurmuş, temennilerimi gerçekleştirmiş olarak döndür!..
Bizler, topluca senin Beyt-i Harâm’ına geldik. Şu büyük Meşâir’de vakfeye durduk. Şu mübârek yerlerde hazır bulunduk. Ümîdimiz, yüce katındaki sevab ve mükâfâta nâil olmaktır. Ümîdimizi boşa çıkarma Allahım!”

SIKINTILI ANLARDA OKUNACAK DUA

OKUNUŞU:
"Subhânallâhil Aziym!"

MANASI:
"Büyük ve yüce Allâh'ı tesbih ederim!"



BESMELEYİ UNUTUNCA OKUNACAK DUA

OKUNUŞU:
Bismillâhi evvelehü ve âhirehü

MANASI:
Başından sonuna kadar Allah'ın adıyla.



BU DUA KORKULARI GİDERİR

OKUNUŞU:
"Hasbinallahü ve ni'melvekîl."

MA'NASI:
"Allah bana kâfidir. O ne güzel vekildir."

SABAH AKŞAM 100 KERE OKUNACAK DUA

OKUNUŞU:
Subhânallâhi ve bihamdihî.

MA'NASI:
Yüce Allah'ı tesbih ederim ve ona hamd ederim.



KORKAN KİMSE BU DUAYI 100 KERE OKUSUN

OKUNUŞU:
"Hasbünallâhü ve ni'mel vekil."

MA'NASI:
"Bize Allah, kâfidir. O ne güzel vekildir."


GAM, KEDER VE HASTALIKLARA KARŞI OKUNACAK DUA

OKUNUŞU:
Allâhü Rabbî, lâ şerikeleh.

MANASI:
Benim Rabbim (sahibim) Allah'tır. Onun şeriki yoktur.

MUSİBETLERİ DEFETMEK İÇİN OKUNACAK DUA

OKUNUŞU:
Mâ şâallâhü lâ kuvvete illâ billâh".

MA'NASI:
"Allah Teâlâ'nın dilediği olur. Kuvvet ancak Allah'ındır.



ELBİSE GİYİP ÇIKARIRKEN OKUNACAK DUA

OKUNUŞU:
Bismillâhillezi lâ ilâhe illâhü.

MANASI:
Kendisinden başka hiçbir ibâdet edilecek ilâh olmayan Allah'ın adıyla.



ÖFKELİ KİMSENİN OKUYACAĞI DUA

OKUNUŞU:
"Allahümme inni e'üzü bike mineşşeytanir'raciym."

MA'NASI:
"Allahım! Koğulmuş şeytanın şerrinden sana sığınırım."


NAZARIN ZARAR VERMEMESİ İÇİN OKUNACAK DUA

OKUNUŞU:
"Allahümme bârik fîhî ve lâ tedurruhu."

MA'NASI:
"Allâh'ım, bunu mübârek eyle. Ona zarar dokunmasına izin verme."



YATARKEN OKUNACAK DUA

OKUNUŞU:
"Bismikellâhümme ehyâ ve emûtü."

MANASI:
"Allah'ım! Senin isminle (senin adını anarak) uyur ve senin isminle
uyanırım."



YEDİRENE (İKRAM EDENE) YAPILACAK DUA

OKUNUŞU:
"Allâhümme at'im men et'amenî veskı men sekânî."

MANASI:
"Allâh'ım! Beni yediren (ikram eden) kuluna yedir. Beni içiren kuluna
içir."


ALLAH'IN SEVDİĞİ İKİ KELİME

OKUNUŞU:
Subhânallâhi ve bihamdihi. Subhânallâhil-azıym.

MANASI:
Allah'ü Teala'yı tesbih ederim, hamd o'na mahsustur. Azim olan Allah'ı
tesbih ederim.

BANYODAN ÇIKINCA OKUNACAK DUA

OKUNUŞU: Allahümme inni eûzü bike minennâri ve es'elüke ğufraneke.

MANASI:
Allah'ım cehennemden sana sığınırım! Yâ rabbi! Senden affını,
bağışlamanı isterim.



YENİ BİR İŞE TEŞEBBÜS EDEN BU DUAYI OKUMALI

OKUNUŞU:
"Allâhümme hırlî vahterlî."

MA'NASI:
"Allahım! (Bu yapacağım işde) bana hayırlısını ver. Benim için
hayırlı olanını seç,
en hayırlısını nasîb eyle."



AFETLERDEN KORUNMAK İÇİN OKUNACAK DUA
OKUNUŞU:
"Bismillâhi alâ nefsî ve ehlî ve malî."

MA'NASI:
"Allah'ın ismiyle, kendimi, âilemi ve malımı Allah'a havâle ediyor,
O'nun
yüce himâyesine bırakıyorum."



ECELİ GELMEMİŞ HASTAYA OKUNACAK DUA

OKUNUŞU:
"Es'elullâhel'Azîyme, Rabbel'arşil'azîymi en yeşfîyke."

MA'NASI:
"Arş-i azîmin (büyük arşın) sahibi, Rabbi olan ulu Allâh'tan sana şifâ
vermesini dilerim."



KORKULU RÜYA GÖREN BU DUAYI OKUMALI

OKUNUŞU:
"Allâhümme inni eûzübike min amelişşeytani ve seyyiâtil-ahlâm."

MA'NASI:
"Allah'ım! Şeytanın amelinden (işinden) ve kötü (korkulu) rüyalardan
sana sığınırım."



GECELEYİN RESULULLAHIN OKUDUĞU DUA
OKUNUŞU:
Sübhânallâhi Rabbil'âlemiyn.

MA'NASI:
Alemlerin rabbi olan Allah'ı tesbih ederim (Her türlü noksanlıklardan
ve eksikliklerden uzak ve pak olduğuna inanıyorum..

AYNAYA BAKARKEN OKUNACAK DUA

OKUNUŞU:
Elhamdülillâh. Allâhümme kemâ hassente halkî fehassin hulukî.

MANASI:
Hamdü sena Allah'a mahsustur. Allah'ım, yaratılışımı güzelleştirdiğin
gibi, ahlâkımı da güzelleştir.

ÖFKE İÇİN OKUNACAK BİR DİĞER DUA

OKUNUŞU:
"Allahümmağfirlî zenbî vezhib gayza kalbî ve ecirnî mineşşeytan."

MA'NASI:
"Allah'ım! Beni bağışla, günahımı affet. Kalbimdeki öfkeyi gider. Beni
şeytanın şerrinden koru."



YEMEĞİN SONUNDA OKUNACAK DUA

OKUNUŞU:
"Elhamdülillâhillezî et'amenâ ve sekânâ ve ce'alenâ müslimiyn."

MANASI:
"O yüce Rabbimize hamdederiz, şükrederiz ki, bizleri yedirdi,
içirdi ve bizleri müslümanlardan kıldı."



HASTAYA OKUNACAK DUA

OKUNUŞU:
"Allâhümmeşfi abdeke yenke'leke adüvven ev yemşî leke ilâ salâtin.

MA'NASI:
"Allâh'ım, şu kuluna şifâ ver. Sağlıklı olursa, senin yolunda cihad
eder
ve senin rızan için namaza yürür."



İNSANLARDAN KORKAN KİMSENİN OKUYACAĞI DUA

OKUNUŞU:
"Allâhümme innâ nec'alüke fî nühurihim ve ne'ûzü bike min şürûrihim."

MA'NASI:
"Allâh'ım! Senin kudretinle onların karşısına dikilmeni istiyoruz.
Onların
şerlerinden sana sığınıyoruz."


HASTAYA KARŞI OKUNACAK BİR DİĞER DUA

OKUNUŞU:
"Allâhümmeşfi abdeke yenke'leke adüvven ev yemşî leke ilâ salâtin."

MA'NASI:
"Allah'ım, şu kuluna şifa ver. Sağlıklı olursa, senin yolunda cihad
eder
ve senin rızan için namaza yürür."



TÜM AİLESİNİ MALINI KORUMAK İÇİN OKUNACAK DUA

OKUNUŞU:
"Bismillahi alâ dînî ve nefsî ve veledî ve ehlî ve mâlî."

MA'NASI:
"Allah'ın ismiyle, dînimi, kendimi, çocuklarımı, âilemi ve malımı
bütün kötülüklerden,
koruması için Allah'a emânet ederim."

TUVALETE GİRERKEN OKUNACAK DUA

OKUNUŞU:
"Bismillâh. Allahümme innî eûzü bike minelhubsi velhabâis"

MANASI:
"Allah'ın ismiyle. Allah'ım! pislikden insana eziyet veren her türlü
şeytanın şerrinden (zararlarından) sana sığınırım."



SIKINTILARI GİDEREN DUA


OKUNUŞU:
"Allâhü, Allâhü Rabbî, lâ üşrikü bihî şey'en"

MANASI:
"Benim Rabbim, Allâh'dır. Allâh. O'na hiç bir şeyi ortak koşmam."
demektir.
Tabarani'de bu duânın üç kere okunması tavsiye edilmiştir."



TUVALETTEN ÇIKARKEN OKUNACAK DUA

OKUNUŞU:
Ğufrânek! Elhamdü lillâhillezî ezhebe annil'ezâ âfânî.

MANASI:
Allah'ım bağışlamanı dilerim! Bana eziyet veren (ve sıkıntı) veren
şeyleri gideren
ve bana âfiyet veren yüce Allah'a hamd olsun.



BELA VE MUSİBETE UĞRAMIŞ BİRİNİ GÖRÜNCE OKUNACKA DUA

OKUNUŞU:
Elhamdü lillâhillezi âfânî mimmebtelâke bihî ve faddalenî alâ kesîrin
mimmen haleka tafdîlâ.

MANASI:
Seni uğrattığı dertten beni kurtaran ve beni yarattıklarının bir
çoğundan üstün kılan Allah'a hamdolun.



SAYISIZ SEVAP KAZANDIRAN DUA

OKUNUŞU:
Lâ ilâhe illallâhü vahdehû lâ şerikeleh, lehül'mülkü velehül'hamdü ve
hüve alâ külli şey'in kadir.

MANASI:
Allah'tan başka ilah yoktur. O birdir; eşi ortağı yoktur. O her şeye
kâdirdir. Gücü herşeye yeter.



DÜNYA VE AHİRET SIKINTISINI GİDEREN DUA
OKUNUŞU:
"Hasbiyellâhü lâ ilâhe illâ hüve aleyhi tevekkeltü ve hüve
Rabbül'arşıl'azîm."

MA'NASI:
Allâh bana kâfidir. Ondan başka ibâdet edilecek hiç bir ilah yoktur.
O'na güvendim,
O'na dayandım. O, arşın sahibidir."



ZORLUKLA KARŞILAŞINCA OKUNACAK DUA

OKUNUŞU:
"Allâhümme lâ sehle illâ mâ cealtehü sehlâ, ve ente tec'alül'hazne
izâ şi'te sehlâ."

MA'NASI:
"Allâhım! Senin kolaylaştırdığından başka hiç bir kolay yoktur. Sen,
dilediğin zaman,
zor olan şeyi kolay kılarsın."



GÖZ DEĞMESİN DİYE OKUNACAK DUA

OKUNUŞU:
"Mâşâ'Allâh, Bârekallâh, Lâ havle ve lâ kuvvete illâ billâh"

MA'NASI:
"Allâh'ü Teâlâ mübârek etsin. Allâhü Te'âlâ diledi de böyle iyi ve
güzel oldu.
Güç ve kuvvet yalnız ve yalnız Allâh'ındır. Allâhü Teâlâ'dandır."



YEMEĞE BAŞLARKEN OKUNACAK DUA

OKUNUŞU:
"Allâhümme bârik lenâ fîmâ rezaktenâ ve kınâ azâbennâr. Bismillâh!"

MANASI:
"Allah'ım! Bize vermiş olduğun bu rızıkları bereketlendir. Ve bizi
cehennem azabından koru. Allah'ın ismiyle
yemeğimi yemeye başlıyorum."



BANYOYA GİRERKEN OKUNACAK DUA

OKUNUŞU:
Bismillâh, Allâhümme innî es'elükel'cennete ve e'ûzü bike minennâr.

MANASI:
Allah'ın ismiyle. Allah'ım! Senden cenneti isterim ve cehennem
ateşinden sana sığınırım

BU DUA ATEŞLİ HASTALARA OKUNUR

OKUNUŞU:
"Bismillahil'kerim, e'ûzü billâhil'Aziym, min şerri külli ırkın
naârin ve
min şerri harrinnâr."

MA'NASI:
"Yüce Allâh'ın adıyla. Amansız ağrı ve sızıların tümünün şerrinden
(zararından)
ve cehennemin amansız, helak edici ateşinin (azabının) şerrinden
Aziym olan, Ulu
Allâh'a sığınırım."



HZ. FATIMA'NIN SABAH AKŞAM OKUDUĞU DUA

OKUNUŞU:
Yâ Hayyü yâ Kayyûm Birahmetike esteğisü. Fe'aslıhlî şe'nî Küllehû ve
lâ tekilnî ilâ nefsî tarfete aynin.

MANASI:
"Ey Hayy ve Kayyum olan Allahım! Rahmetinle senden yardımını isterim.
Benim bütün işlerimi, hal ve hareketlerimi düzelt. Beni bir göz
kırpması kadar bile olsun nefsime bırakma."



YENİ BİR İŞE BAŞLARKEN OKUNACAK DUA

OKUNUŞU:
"Rabbenâ âtinâ min-ledünke rahmeten ve heyyi'lenâ min emrina raşedâ.
Rabbi'ş-rah lî sadrî. ve yessirlî emrî"

MA'NASI:
"EY RABBİMİZ! Bize kendi katından bir rahmet ver. Ve bu işimizde bize
doğruluk ver,
bizim için muvaffakiyet (başarı) hazırla." "Rabbim, göğsümü aç, ve
işimi kolaylaştır."



GECELERİ KORKAN KİMSE BU DUAYI OKUMALI

OKUNUŞU:
"E'ûzü bi'kelimâtillâhittâmmeti min gadabihî ve ıkâbihî ve min şerri
ibâdihi
ve min hemezâtişşeyâtiyni ve en yahdurûn."

MA'NASI:
Allah'ın gazabından, ıkabından, insanların şerrinden, şeytanların
vesvese ve aldatışlarından
ve yanıma gelmelerinden Allâhü Teâlâ'nın tam olan kelimelerine
sığınırım."



BİR DARLIĞA BİR SIKINTIYA DÜŞEN BU DUAYI OKUMALI

OKUNUŞU:
"Bismillâhir'Rahmanir'Rahim Velâ havle velâ kuvvete illâ
billâhil'Aliyyil'Azıym."

MA'NASI:
"Rahman (Esirgeyen) Rahim (Bağışlayan) Allâh'ın adıyla. Çok yüce ve
çok büyük
Allâh'ın himayesine sığınmaktan ve O'nun yüce kudretinden yardım
dilemekten
başka bir amacım yoktur. O'na dayandım, O'na güvendim


NAZARDAN KORUNMAK İÇİN OKUNACAK DUA

OKUNUŞU:
"Bismillâhi yübrîke min külli dâin yeşfiyke, ve min şerri hâsidin izâ
hasade,
ve min şerri külli ziy aynin."

MA'NASI:
"Allâhü Teâlâ, Seni bütün hastalıklardan kurtarıp şifâlar versin,
hased edenin
hasedini açığa vurduğu zamanki şerrinden ve gözü değen keskin gözlü
her göz
sahibinin şerrinden korusun."



ÜZÜNTÜ VE SIKINTI ANINDA OKUNACAK DUA

OKUNUŞU:
"Lâ ilâhe illallâhül-Aziymül-Haliym. Lâ ilâhe illallahü Rabbül-Arşil-
Aziym. Lâ ilâhe illallahü Rabbüs-semâvâti ve
Rabbül'ardı ve Rabbül-Arşil-Keriym."

MANASI:
"Halîm ve Azîym olan Allâh'tan başka ilah (ibâdet edilecek) yoktur.
Büyük arşın sahibi olan Allâh'tan başka ilâh yoktur. O, arş-ı kerîmin
Rabbi (sahibi)dir."



NAMAZI BİTİRİNCE OKUNACAK DUA

OKUNUŞU:
Sübhânallâhi velhamdü lillâhi velâ ilâhe illallâhü vallahü ekber. Ve
lâ havle ve lâ
kuvvete illâ billâhil'aliyyil'azıym.

MANASI:
Yüce Allah'ı tesbih ederim. Hamdü senâ Allahü Teâlâ'ya mahsustur.
Allah'tan başka ilâh (ibadet edilecek)
yoktur. Allahu Teâlâ, en yüce, en büyüktür. Güç ve kuvvet ancak ve
ancak Allah'ındır.

BİR ŞEYİNİ KAYBEDEN BİR ZARARA UĞRAYAN OKUMALI
OKUNUŞU:
"Asa Rabbüna en-yübdilenâ hayran minhâ inna ilâ Rabbinâ rağıbûun"

MA'NASI:
"Umulur (ümid ederim, ümid ediyorum) ki,Rabbimiz, onun yerine bize
ondan daha
hayırlısını (daha iyisini) verir (verecektir). Biz, Rabbimizi arzu
edenlerdeniz.
(O'nun rızasını istiyoruz. O'nun hükmüne razıyız. Tek emelimiz
Allahımızın rızasına
ermektir).

EY ALLAHIM. BANA ÖYLE BİR İRADE VER Kİ, BİR GÜN YENİLİP İÇİMDEKİ ŞEYTANIN KURALLARINA DOĞRU YÖNELİRSEM, BU BİR DÜŞÜNCE İSE DÜŞÜNCEMİ, BU BİR ADIM İSE AYAĞIMI, BU BİR UZANMA İSE ELİMİ DURDURABİLEYİM�

"YARAB! Ne azabına dayanacak halim, Ne de rahmetinden mahrum kalmaya mecalim yoktur... Vefasızlık edip senden uzak kalsamda, halim sensiz edemeyeceğini haykırmaktadır. Vefasızlığım nisbetinde değil, ihtiyacım nisbetinde lütfuna talibim..."

Resûlullah şu duâyı çok okurdu: �Allahümme innî es'elüke-ssıhhate vel-âfiyete vel-emânete ve hüsnel-hulkı verrıdâe bilkaderi birahmetike yâ Erhamerrâhimîn�. (13) Bunun mânası, (Ya Rabbî! Senden, sıhhat ve âfiyet ve emânete hıyânet etmemek ve güzel ahlâk ve kaderden râzı olmak istiyorum. Ey merhamet sahiplerinin en merhametlisi! Merhametin hakkı için, bunları bana ver!) demektir. Biz de, ulu ve şanlı Peygamberimiz gibi duâ etmeliyiz .


SALAT-I TUNCİNA OKUNUŞU

"Allâhumme salli alâ Seyyidinâ Muhammedin ve alâ âli Seyyidina Muhammedin salâten tüncînâ bihâ min-cemî'il-ehvâli vel âfat. Ve takdî lenâ bihâ cemîal hâcât ve tutahhirunâ bihâ min-cemîi's-seyyiât ve terfe'unâ bihâ a'lâ'd-deracât ve tubelliğunâ bihâ aksâ'l-ğayât min cemiîl-hayrâti fî'l-hayâti ve ba'del-memât birahmetike Yâ erhame'r-rahimîn. Hasbunellahu ve ni'mel vekîl, ni'mel mevlâ ve ni'me'n-nasîr. Ğufraneke rabbenâ ve ileyke'l-masîr."

(SALAT-I TUNCİNA bu duayı devamlı okuyunuz.Bu Salâvat-ı Şerifeye Devam Eden; Belalardan emin olur, Gelecek musibetlere perde olur, Arzuları kolay olur, Muradı hasıl olur, Rızkı bereketli olur.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder