Cumartesi, Mayıs 07, 2011

ayakkabı büyüsü ERMENİ BÜYÜSÜ

ayakkabı büyüsü

ERMENİ BÜYÜSÜ

Ayakkabı büyüsü
Sevipte bağlanmasını istediğiniz kişinin sol ayakkabısı alınarak yapılır ermenılerın bu büyüye nal büyüsü demişlerdir nal atın ayağına çakılıdığı gibi bu ayakkabı büyüsüde aşkınıza onun kalbine çakar tarifi budur bır parça tuz alcaksınız ardından ayakkabıya şunu okuyacaksınız şaren haren haşakına lavla ve devamını da okuyacaksınız daha sonra bu ayakkabıyı ters çevirip o kişinin resmınıde uzerine bırakıp 1 gece bekleteceksınız veEşinden sevgilisinden nışanlısından ayrılanları kişiye özek yüksek tesirli çok kısa zamanda sonuç almanızı sağlayacak kişiye özel çalışmalarımızla yardımcı olmaktayız ayrılık sebebinız bır çok şeyden kaynaklana bılır bunlardan bazıları şunlar dır. büyüden nazardan ara açıcıların etkılerınde kalınılarak alınmış kararlar. seviyorum ama ailesi tek engel diyorsanız
eşim bir anda bana karşı deyişti, sevgilimi tanıyamıyorum bana çok deyer veren biri idi ama şimdi bana karşı baya sağuk , hiç beklemediğim bir anda beni terk etti

2 yorum:

  1. selam,

    ben buyu yaptirmak istiyordum bana bilgi verebilirmiainiz

    tsesekkurler

    YanıtlaSil