Çarşamba, Haziran 01, 2011

3 YAŞLI DUT AĞACI VE RUM EVi

Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  DSC_0495X.JPG
Görüntüleme: 11
Büyüklüğü:  74,1 KB (Kilobyte)

Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  DSC_0496x.JPG
Görüntüleme: 8
Büyüklüğü:  80,2 KB (Kilobyte)

Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  DSC_0497x.JPG
Görüntüleme: 7
Büyüklüğü:  64,4 KB (Kilobyte)

Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  DSC_0498x.JPG
Görüntüleme: 4
Büyüklüğü:  63,8 KB (Kilobyte)

Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  DSC_0499x.JPG
Görüntüleme: 8
Büyüklüğü:  66,3 KB (Kilobyte)

Konu ile ilgili 14 adet daha resim var.Bu 5 adet resmi önce PhotoScape programında boyutlarını küçülttüm(620X280) daha sonra yükledim.Arkadaşlar foruma resim ve video yüklemek bir eziyet halini aldı.Konu ile ilgili arkadaşların bu konudaki tavsiyelerine uyarak yükleme yapmaya çalıştım,ancak olmadı,bu soruna çok acil çözüm bulunması gerekiyor, bu konuyu başka bir forumda açtım ve hiç bir sorun yaşamadım.Elimde buna benzer resim ve video görüntüleri olan 7-8 tane konu var bu konuları öncelikle kendi forumumuzda açmak istiyorum.Saygılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder